top of page

VEELGESTELDE VRAGEN

JAMES AUTOSERVICE LISSERBROEK (FAQ)

 

Hoe kan ik een afspraak maken voor mijn (lease)auto?

Via onze website kan er 24/7 online een afspraak gemaakt worden. Tijdens openingstijden zijn wij ook telefonisch bereikbaar voor het maken van een afspraak. Het telefoon nummer en openingstijden vindt u terug op de contactpagina.Per e-mail zijn wij bereikbaar via lisserbroek@jamesautoservice.nl. In alle gevallen ontvangen wij graag het kenteken van de auto waar het om gaat en de kilometerstand. Houd deze gegevens dus bij de hand, voordat u contact met ons opneemt.

 

Wat zijn de contactgegevens van de vestiging Amsterdam-Arena?

In Amsterdam bevindt zich ook een vestiging van James Autoservice. Het adres hiervan is Hoogoorddreef 70 en het telefoon nummer is 085-0211777. E-mailen kan ook naar amsterdam-arena@jamesautoservice.nl. Op de website jamesamsterdam-arena.nl treft u een link aan om voor die specifieke locatie een afspraak te maken.

 

Wanneer moet mijn factuur betaald zijn?

We doen er alles aan zodat klanten tevreden zijn over de werkzaamheden die we verrichten. Onze betalingstermijn is 14 dagen. Wanneer een betaling langer op zich laat wachten sturen wij een herinnering van de factuur. Om bijkomende kosten te voorkomen, adviseren wij klanten om een factuur direct na ontvangst te betalen.

 

Wat zijn de openingstijden?

Onze openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 en 12.00 uur.

 

Kan ik wachten op een bandenwissel?

Ja u kan wachten op een bandenwissel maar dient hiervoor wel een afspraak te maken. Zo kunnen wij ervoor zorgen dat de banden klaar staan op de dag dat u langs komt. Het klaarzetten van banden die in opslag liggen kost namelijk tijd, evenals het bestellen van nieuwe banden. Het wisselen van de banden duurt ongeveer een uur. Tijdens het wachten kunt u bij ons ongestoord lezen of werken onder het genot van een kop koffie, thee of glas water.

 

Hoe weet ik wanneer mijn auto klaar is?

Wanneer u zich meldt bij de balie van onze vestiging krijgt u direct een indicatie van de te verwachten duur van de werkzaamheden. Als uw auto in ontvangst is genomen, wordt er allereerst een diagnose van de benodigde werkzaamheden gemaakt. Hieruit komt een offerte voort. Wanneer het uw eigen auto betreft, zullen wij contact met u opnemen voor goedkeuring van de kosten. Bij een leaseauto vragen wij akkoord bij de leasemaatschappij. Daarna bestellen wij de (extra) benodigde onderdelen. De standaard te vervangen onderdelen bij onderhoudsbeurten staan dan al bij ons klaar. Voor het meeste onderhoud geldt dat dit binnen een dag gedaan is. Wanneer er specifieke onderdelen moeten worden besteld, kan het iets langer duren. Om begrijpelijke redenen hebben auto’s die vroeg op de dag binnen komen een grotere kans hebben om dezelfde dag nog gereed te zijn. In alle gevallen laten wij u telefonisch of via een SMS/Whatsapp-bericht weten wanneer uw auto gereed is om op te halen.

 

Ik heb een afspraak staan, maar ik wil nog een extra aandachtspunt doorgeven.

U kunt uw extra aandachtspunt in een mail naar lisserbroek@jamesautoservice.nl sturen. Vergeet niet uw kenteken en dag waarop de afspraak staat te vermelden, zodat wij dat makkelijk in ons systeem kunnen verwerken. Uiteraard mag u ook bellen met 085-0211777 om dit met ons door te spreken, of als u overleg wilt hierover.

 

Ik ben gestrand, wie kan ik bellen?

Vervelend dat u gestrand bent. Wij zien u graag weer zorgeloos op weg.
 
Tijdens kantooruren (maandag-vrijdag van 08.00-18.00 uur en zaterdag van 09.00-12.00 uur) kunt u bellen met 085-0211777. Wij stemmen dan vervolgens met u af hoe wij u weer zo snel mogelijk op weg kunnen helpen.
 
Buiten kantoortijden, zijn er verschillende mogelijkheden.
Rijdt u privé een auto, bel dan met uw wegenwacht. Vaak is dit gekoppeld aan uw verzekering, of anders heeft u een abonnement afgesloten.
Als u een leaseauto rijdt, belt u dan met een van deze nummers:
Hiltermann – 088-5543900
J&T Autolease – 0800-0998835 (of +31-13-8200779 als u in het buitenland bent)
Voor overige leasemaatschappij kunt u zich melden via de app van de leasemaatschappij.

 

Ik wil mijn afspraak verplaatsen, hoe doe ik dat?

U heeft al een afspraak voor uw auto in de werkplaats, maar het komt u eigenlijk niet goed uit. Geen probleem. Als u belt met 085-0211777 hebben wij de afspraak zo verplaatst! U mag uiteraard ook een mail sturen naar lisserbroek@jamesautoservice.nl, met daarin uw kenteken en datum/tijd van de gemaakt afspraak en de gewenste nieuwe datum/tijd. Binnen een werkdag krijgt u reactie van ons!

bottom of page